Een mooie opdracht is leuk, een goede samenwerking met de opdrachtgever minstens zo belangrijk. En: hoe positiever deze is, hoe beter. Vinden wij. Inspirerend contact is de voedingsbodem voor ons werk!

Wij zijn blij met onze klanten. Nog veel belangrijker is dat zij blij zijn met ons. De beste oplossing laat zich het snelst vinden door wederzijdse inspiratie. Er is dus volop contact met opdrachtgevers: hun communicatie- en media-adviseurs, kennismanagers en redacties.

 

Let’s get digital

Communicatie via het web is een (compleet) ander vak dan via het trouwe papier. We kennen de verschillen en denken daarom graag mee over digitale communicatiestrategie, van corporate website tot de kansen benutten van social media. Tip 1: een doordachte structuur is goud waard in deze snelle tijden!

 

Bekende meest gestelde vragen aan Contactum:

  • Welke kansen biedt het internet voor communicatie en kennisdeling?  (grote, en veel ook)
  • Hoe kunnen we nu échte kennisdoorwerking bereiken op dit congres?  (gebruik LinkRoom!)
  • Zijn social media op een zakelijk nuttige manier in te zetten?  (jazeker, zakelijker dan veel denken)
  • Hoe krijgen we al die kennisdocumenten op een aansprekende manier op een website?  (eh… bel even)

 

Tekst & Beeld

Natuurlijk is een juiste vulling van die structuur net zo essentieel. Dus: vlot leesbare website-items en nieuwsbrieven, toegankelijke congresverslagen en to-the-point projectomschrijvingen. Ook verzorgen we (korte) films/video’s, met interviews of uitleg over een concept of product. Voor het langere werk werken we samen met snel inzetbare filmteams.

 

Onze capaciteit wordt geborgd door een vast netwerk van kennismanagers, tekstschrijvers en een heel goede webtoolspecialist. Een vlotte, plezierige samenwerking met korte lijntjes kan bijna niet anders leiden dan tot mooi resultaat en tevreden opdrachtgevers. Leuker kan het voor ons niet worden.

 

Wij zijn blij met onze klanten. Maar nog veel belangrijker is dat zij blij zijn met óns. Persoonlijk contact is altijd stap één. Het werkt nu eenmaal een stuk beter als je elkaar al eens in de ogen hebt kunnen kijken. Trouwens, niet alleen beter: ook sneller. Het samen vinden van de beste oplossing bestaat bij de gratie van wederzijdse inspiratie. Ons sleutelwoord hierin is lef: buiten het bekende boxje denken, durven om iets unieks neer te zetten. Daarvoor werken we het liefst. En onze klanten weer met ons.

Na jaren vanuit huis gewerkt te hebben, groeide het Beyschrift uit haar jasje. Met steeds meer opdrachten en uitbreiding van personeel, werd het tijd voor een bedrijfspand. En waar kan dat beter staan dan in het centrum van Tilburg? Klein, knus, maar van alle gemakken voorzien. Op loopafstand van het stadspark om even het hoofd leeg te maken. En op loopafstand van terrasjes om even samen te lunchen. Want: zaken zijn belangrijk, maar gezonde gezelligheid net zo!

Twee alinea’s voor een pakkend persbericht. Soepele verslagen van een paar duizend woorden. Een diepte-interview met de voorzitter Raad van Bestuur. En eindelijk: een goede webredactie voor die website, waar niemand aan toe komt.

Maar ook: strategisch advies en ondersteuning over in- en externe communicatie. Concreet gezegd: gewoon goede hulp bij vragen als:

  • Wat willen we nu écht bereiken met die brochure?
  • Hoe kan de bedrijfsinformatie op een aansprekende manier in de website terugkomen? 
  • Welke kansen bieden websites voor communicatie en klantenbinding?

Het BeySchrift werkt samen met een vaste club van fotografen, vormgevers en website-bouwers. En omdat inspiratie overal te vinden is, sparren we ook graag met kunstenaars en vrijdenkers