Bij het ontwikkelen van een nieuwe corporate website komt veel kijken. Een website staat niet op zich zelf maar is onderdeel van een grotere (online) organisatie. Lang niet elke afdeling marketing-communicatie heeft deze kennis standaard in huis. Er komen namelijk allerlei aspecten en disciplines in samen. Dit alles moet binnen een bepaalde periode gebeuren. En daarin zijn we goed. Want hoe belangrijk een nieuwe website ook is, een communicatie-afdeling moet gewoon verder kunnen werken. Het is al druk genoeg.

 

Vragen van klanten

  • Hoe laten we onze strategische uitgangspunten terugkomen in de website?
  • Met welke structuur en opzet komen onze boodschappen het best tot zijn recht?
  • Wat is het beste CMS voor ons?
  • Hoe vinden we onze juiste look and feel in design en tone of voice in de webteksten?
  • Wat moeten we met SEO, SEA en social media?

 

Concreet

  • Hulp bij technische keuzes (welke systemen)
  • Conceptontwikkeling (functioneel ontwerp)
  • Afstemming tussen bouwer, ontwerper en contentcreatie
  • Training SEO/SEA
  • Datamigratie
  • Social media campagnes
  • Contentcreatie
  • Liquid content
  • Enz

Onze kennis houden we niet voor onszelf. Leertrajecten en trainingen zijn onderdeel van onze projectbegeleiding. Een afdeling maakt op plezierige wijze kennis met nieuwe technieken en uitgangspunten. “Eigenlijk is dat hele SEO helemaal niet moeilijk…” Dat soort opmerkingen horen we graag.
En vergeet de kosten niet! Natuurlijk, we werken niet gratis. Maar onze adviezen en begeleiding voorkomen vaak de aanschaf van onnodige dure oplossingen. Kwaliteit is niet gelijk aan de hoogste prijs. Gelukkig komen onze opdrachtgevers daar steeds meer achter. Bovendien: complexity als eindproduct, daar houden wij niet zo van.

Maar dat had je al begrepen.